Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ibbel schreef:Lijkt me een drame te gaan worden. Wat ik wél eens gedaan heb is moeder en kind meenemen, en dan kind uitladen op het nieuwe adres, en moeder weer mee terug. Dat gaat wel. Maar een veulen scheiden en dan de trailer op lijkt me vragen om ellende.
sharonaollie schreef:De ene zeg ja de andere nee .Mij lijkt het ook beter zo je merrie mee te nemen

.simonezorro schreef:Bedankt voor jullie antwoorden..
Het is meer dan een uur rijden.Vanaf waar ik hem gekocht heb .Ga ik gelijk door naar de opfok.Ik heb geen idee of de merrie trailermak is.En ik denk niet dat die hem wilt komen brengen...
Ik heb afgesproken dat ik hem maandag komt ophalen.Dus dan heb ik nog 3dagen..Zou mischien zo spuitje helpen?? Heb ik wel vaker gehoord.Waar ze rustig van worden ofzo?? Weet iemand waar je dat kan kopen?En hoe dat heet.En of het zal helpen...Ik hou er helemaal niet van.Maarja ik weet anders echt niet hoe ik het moet gaan doen .terminste veilig!! n ik heb zelf een 1.5 paards trailer..Zoeizo doe ik altijd de stangen eruit.En de veulen er los in...
Alvast heel erg bedankt!!
)

Quellian schreef:Mijn merrie zou afgespeend zijn als we haar kwamen halen, niet dus
Zijn ruim een uur bezig geweest met laden. Knieën kapot, hoeven aan gort en ik maar jammeren dat ik volgende week wel terug zou komen
)
Ibbel schreef:Lijkt me een drame te gaan worden. Wat ik wél eens gedaan heb is moeder en kind meenemen, en dan kind uitladen op het nieuwe adres, en moeder weer mee terug. Dat gaat wel. Maar een veulen scheiden en dan de trailer op lijkt me vragen om ellende.
Bobbielover schreef:Edit;
Het is trouwens ook best gevaarlijk om later met de moeke weer terug te rijden. Een oudere merrie (de moeder dus) doet zo iets vreselijks met de trailer.
Nog een keer edit;
die raakt dus in stress enzo, omdat veulen roept, wil lopen, gaat roepen. etc.