ieder heeft zn eigen stal, zn eigen wei en zo zn eigen ding!
prima mooi!
Nu heeft een poosje terug een vrouwtje van de eerste stal (wij hebben de 3e) een shetje gekocht van 2 en een half.
Haar stalgenoot heeft een dochtertje van 4.
Nu hoorde, heb ik gezien en heeft ze t ook nog is zelf gezegd, dat dat meisje van 4 dus wel is op die shet van 2en een half rijd.
Ik weet niet hoor maar mij is verteld dat je (ok niet bij dravers) pas met 3jaar mag gaan trainen, voorzichtig aan.
Ok misschien zit ze er op en zet een paar pasjes en meer niet, maar hoelang duurt t nog voor ze door de bak heen crost?
ik ben de confrentatie met dr aangegan omdat ik vind datje niet met een dier dat er nog niet aan toe is moet gaan klot-en.(sorry voor t woord).
mij is altijd geleerd dat een shetje van 2 en een half geestelijk nog niet toe is aan dat soort dingen. en wat dachten jullie van lichamelijk (beestje is duidelijk in de groei)
Ik heb pas geleden zelf een shetje gekocht van 2 en een half, ik zie duidelijk dat hij er nog niet aan toe is om iemand op zn rug te hebben of te gaan mennen.
wel heb ik 2keer een tuigje opgehad om te passen.
Nu mag hij lekker gaan genieten van de winter

kom maar op met de reacties, ben ik nou gek en heeft zij gelijk en moet ik even de boeken weer doorlezen (en mn kennis veranderen)
Maar een kleintje van 4 zal waarschijnlijk ook niet zo snel door de bak crossen ?? Ik denk dat die pony nog even lekker moet kunnen groeien maar ik ben bang dat de eigenaars dat zelf anders zullen beslissen en toch doen wat ze niet laten kunnen, of het nou wel of niet met ze eens zijn... 
Maar zou ook niet weten wat ik in jou plaats zou doen!