Ik heb € 40,- betaald voor het enten, dit met voorrijkosten en alles erbij. Was trouwens voor een paard, wanneer je meerdere paarden tegelijk doet zal het per paard wel goedkoper zijn.
Het zit nu bij mijn stalhuur in. Maar ik betaalde 25 euro incl voorrijkosten. En dat voor maar 1 pony! Bij een andere dierenarts hier in de buurt is het geloof ik iets van 50 euro.
wij hebben net afgelopen vrijdag de enting gehad, we doen het met 9 mensen, dus we delen de voorrijkosten ik was 17.95 kwijt incl. maar dan delen we 25 euro natuurlijk met 9 man. een enting is bij ons 15 euro. Annick
60 euro is nog niks hoor, onze vorige dierenarts die hem enten daar waren we rond de 70 euro aan kwijt incl alles, niet te doen nu het 2x per jaar moet! dus nu doet de dierenarts bij ons uit het dorp het voor 17,50 incl alles...
Ik betaal maar iets van 10 of 11 euro. Dit komt omdat de veearts al op de boederij aanwezig is en het dus ook gelijk afgerekent wordt. Dat scheelt enorm, ze hoeven geen rekening op te maken, voorrijkosten hoeft dus ookniet. Dus zón spuit kost ik werkelijkheid dus ook echt niet meer als 10 euro, belachelijk dat de meeste zoveel betalen.