Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Civic schreef:En dat bedrag was voor klinisch en voor de foto's?
Georgette schreef:Dat zou inderdaad ook een redelijke afspraak kunnen zijn. Fifty fifty bij afkeuring
Morris schreef:Ja, dat is ook een mooie oplossing.
beetje brutale vraag: ligt de vraagprijs boven de 4000 euro?
SisLeone schreef:Ik zou klinisch en rontgenologisch doen. Maar goed heb een keer meegemaakt dat het paard klinisch goedgekeurd was en toen werden er foto's genomen en bleek hij op de laatste twee foto's zwaar te worden afgekeurd. TErwijl er klinisch niets mis was.
Morris schreef:Georgette schreef:Dat zou inderdaad ook een redelijke afspraak kunnen zijn. Fifty fifty bij afkeuring
Ja, dat is ook een mooie oplossing.
Apple schreef:Het kan dan zijn dat ze op dat been wordt uitgesloten voor de verzekering.
Persoonlijk zou ik een paard van 11 niet rontgenologisch laten keuren tenzij er zaken zijn die toch even nader onderzoek verlangen.
. Civic schreef:Morris schreef:Ja, dat is ook een mooie oplossing.
De vraagprijs is die prijs. Waarom vraag je dat?SisLeone schreef:Ik zou klinisch en rontgenologisch doen. Maar goed heb een keer meegemaakt dat het paard klinisch goedgekeurd was en toen werden er foto's genomen en bleek hij op de laatste twee foto's zwaar te worden afgekeurd. TErwijl er klinisch niets mis was.
En wat deed je toen?