Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
willeke16 schreef:is er bij stal 2 helemaal geen weide toegangelijk ook niet zomers??
Falona schreef:Je hebt het bij de tweede stal helemaal niet over de boxen.
Als ik het zo zie zou ik voor de eerste stal gaan. Die stapmolen en solarium zijn leuk, maar niet noodzakelijk en als het regent of koud is zorg je gewoon dat je je goed aankleed en eventueel droge en warme kleren bijhebt.
Ik weet ook niet wat belangrijk is voor jou. Wil je je paard gaan trainen en af en toe een bosritje maken of ga je liever dagelijks de bossen in. Als je maar af en toe de bossen in gaat is het niet zo erg dat je eerst een half uur moet hobbelen voordat je in een mooi gebied bent.
Whisperke schreef:Als ik zo lees wil je liever naar stal 2!! Daarbij als iemand of jezelf misschien het paard buiten te zetten!! Voor een aantal uren of mag dat niet!!
Boeli_Wendy schreef:Ik zou het niet weten, ik vind echt dat een pony eigenlijk zo veel en zo vaak mogenlijk op de wei moet staan maargoed , dat ik jou'n keuze
Sorry aan mijn mening heb je niet zoveel, toch kiezen zou ik voor 1 gaan

_Aise_ schreef:Ik zou voor stal 1 gaan!
Je paard moet zich een hele dag zelf vermaken en 2 a 3 uurtjes op een dag is hij met jou bezig.
Dat betekent dus dat hij 21 uur op jou aan het 'wachten' is in zijn stal.
Als hij lekker naar buiten gaat kan hij zichzelf vermaken, 'sociale contacten opdoen', lekker grazen, is hij heel wat energie kwijt en is het ook nog wat 'natuurlijker'.
benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen!