ik heb een vraag,weet er iemand of het verplicht is om met cap te rijden in een pensionstal, DUS NIET OP EEN MANEGE !!!!!!!!!
is dit WETTELIJK verplicht ??? zoja waar kan ik hier informatie over vinden .
GRAAG REAGEREN !!!!!!!!!
dankje

groetjes anne
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En aan jouw verzekering... 

AnoukShel schreef:En het is zeker wel zo dat er verschillende ziektekost verzekeraars zijn die niet uit keren als je van je paard valt en geen cap op hebt~!!!
AnoukShel schreef:<knip>
Want toe wij de regel op de manege kregen van als stap je op andermans paard, hadden er heel veel naar hun verzekering gebeld, en die zeiden allemaal dat ze dan niet zouden uitkeren als er wat gebeurd..
mini_bienie schreef:Volgens mij ook niet, veel professionele ruiters hebben naast hun eigen paarden een aantal paarden op pension staan, wat dus betekend dat ze in theorie op een pension stal rijden, dan zouden ze aar ook allemaal elke dag een cap op moeten... lijkt me niet handig enzo

Ineke2 schreef:mini_bienie schreef:Volgens mij ook niet, veel professionele ruiters hebben naast hun eigen paarden een aantal paarden op pension staan, wat dus betekend dat ze in theorie op een pension stal rijden, dan zouden ze aar ook allemaal elke dag een cap op moeten... lijkt me niet handig enzo
En waarom zou dat "niet handig enzo" zijn?? Alsof professionele ruiters niet van hun paard zouden kunnen vallen?