Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kelliej schreef:Hoeft niet zo zeer met niveau te maken hebben, maar eerder met aantal jaren ervaring met jongen paarden ingereden te hebben denk ik.
Delphi schreef:kelliej schreef:Hoeft niet zo zeer met niveau te maken hebben, maar eerder met aantal jaren ervaring met jongen paarden ingereden te hebben denk ik.
Nee dat vind ik niet helemaal kloppen. Degene die rijd in die filmpjes van 'Oleander voor de vierde keer onder het zadel gezien' heeft 'veel' ervaring met het inrijden en beleren van paarden.
Dat je je benen stil kunt houden, een goede onafhankelijke zit hebt en rustige meegaande handen vind ik veel belangrijker dan het aantal jaren ervaring met paarden die je al ingereden en beleerd hebt!!!!!!
.
.
.
Javayo schreef:. Daarbij heb ik bewust gekozen voor een instructrice die zelf ruime ervaring heeft met het rijden van jonge paarden, en zich ook niet meteen blindstaart op
het ‘aan de teugel rijden’.
Onassa schreef:Javayo schreef:. Daarbij heb ik bewust gekozen voor een instructrice die zelf ruime ervaring heeft met het rijden van jonge paarden, en zich ook niet meteen blindstaart op
het ‘aan de teugel rijden’.
Dit is de beste zin die ik over dit onderwerp in dit topic gelezen heb.
Zo zouden er meer moeten zijn!!!

kelliej schreef:Ik denk dat jij niet echt snap wat ik bedoelde...ik bedoel namelijk dt degene die dit toppic maak dat met ervaren en onervaren bedoelt.
) dat hij er weinig vertrouwen inhad. Want hoewel het op dat moment wel goed ging, was hij bang dat Mulan uiteindelijk toch weer de baas zou worden.
)