en wat mag dit hoofdstel nog kosten volgens jullie..is in nieuwstaat zoals je ziet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meiske16 schreef:mooi
Dit is een tweedehands? Of?
Maar iig het maakt opzich niet uit,ik vind dat soort hoofdstellen wel mooi
Sily schreef:Wij hebben dit soort hoofdstellen in de winkel nieuw voor 40 euro, van een ander merk, maar heb hem zelf en is idd een lekker en mooi hoofdstel.
Weet je de nieuwprijs van dit hoofdstel?
Hoe lang heeft ze hem?
echt pritty!!
Sily schreef:Wij hebben dit soort hoofdstellen in de winkel nieuw voor 40 euro, van een ander merk, maar heb hem zelf en is idd een lekker en mooi hoofdstel.
dat hoofdstel van jullie is dat een goed merk dan blijft dat goud er wel op zitten!!is het net zo goed als van br...
Weet je de nieuwprijs van dit hoofdstel?
Hoe lang heeft ze hem?
Whisperke schreef:Maar ja van welk merk is het en zelf zou ik dan voor zo'n 40 euro hoofdstel gaan en dan nieuw. Ik ben op zulke hoofdstellen nl. gauw uitgekeken

Sily schreef:Zou even vragen hoe lang ze hem heeft, als ze hem 2 jaar heeft liggen en weinig gebruikt ligt het toch al 2 jaar.
Heeft ze geen vraagprijs?
Anders misschien beginnen met 40 euro?
Maflinger schreef:kieffer hoofdstellen zijn van Indisch leer, en dus af te raden!
Maflinger schreef:Ik weet niet precies wat er mis is met Indisch leer. Er is wel ergens een Topic over. Ik weet alleen dat het heel erg afgeraden wordt, het wordt snel lelijk dat weet ik wel. Ik heb nu een Stubben en die blijven veel langer mooi en soepel!
AnoukShel schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit van De BR Goldline gehoord!!
Het is de Kieffer Goldline!!
En je hebt dan wel de namaak van Pagony bij Divoza,
en die ziet er zo uit...
Dus hij is dan Precies hetzelfde..