Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ze gaan ook lang mee, en moest je het na een aantal jaar willen verkopen, dan zal je er nog vrij veel geld van terug krijgen!
loeder schreef:Ik heb ook zo'n zadel!! erg fijn!! helemaal niet hard. Bovendien past hij op bijna elk paard!!!
(Heb niet zoveel geld, vind 2.100 euro echt te veel geld, als normale zadels rond de 1.500 euro of minder liggen). Maar ik heb hem op verschillende paarden zien liggen en ik vond hem op allemaal niet goed liggen. Ook vind ik het kussenkanaal te smal. 

loeder schreef:Bovendien past hij op bijna elk paard!!!

Katja schreef:loeder schreef:Bovendien past hij op bijna elk paard!!!
Geen enkel zadel past op bijna elk paard. Ik heb zelf ook jaren een Garnd Gilbert gehad maar ben er niet kaopt van. Het zit heerlijk maar voor de rug van je paard zijn er veel betere zadels te koop. Vooral de vrij nauwe kamer vind ik een minpunt.
nu snap ik idd waarom veel mensen mijn zadel hard vinden. Daarnaast heb ik Passier gekocht voor de kwaliteit en de service van Passier zelf ik ook super heb ik ervaren met een 6 jaar oud zadel.
ze moeten achter meer omhoog en dat kan volgens hem niet met de Passiers, dus zou ik naar aan ander merk moeten kijken................. toch vreemd ze zijn aangemeten door Starho, die staan toch ook goed aangeschreven. Maargoed die schijnen weer niets met KN te hebben en BestFit niet met Passier, dus zo valt eea misschien te verklaren.
helemaal niet hard hoor, juist niet
vind het een heeeeeel fijn zadel
! Ik breng zeker verslag uit! Maar euh, hoe zie je aan je paard dat ie zich niet goed voelt met dat zadel?