Deze manege ligt midden in het bos (maar daar heb ik in de winter toch niks aan)
Nu is de stalling waar mijn vorge pony een maandje in de wei gestaan heeft helemaal verbouwd, veel (mooie) stallen, 2 buitenbakken, een nieuwe binnen bak en stukken weide waar de paarden samen of alleen in staan. nu is dit voor mij wel ongeveer een half uur fietsen, dus ben alleen al voor heen en terug een uur kwijt aan tijd. Met mijn paard ben ik meestal ook een uurtje of 2 kwijt als ik ga rijden dus ben ik al 3 uur kwijt.
Nu lijkt het me voor mijn paard heerlijk dat hij lekker de wei in kan, En kan daar denk ik ook prima rijden maar ik ben bang dat ik in tijdgebrek kom als ik hem daar neer zet vooral als ik straks weer naar school ga dan moet ik savonds nog naar mn paard toe fietsen en mn vriend wil me ook nog zien
ik heb denk ik pas in dec of jan mijn rijbewijs (Hoop ik) en ik ga mijn paard verkopen (eerst uitbrengen op wedstrijd en daarna te koop zetten)wat zouden jullie doen? (heb alleen nog niet gebeld of er nog een stal is omdat ik het nog niet zeker weet)
ook een niet geheel onbelangrijk punt daar betaal ik 185 all in en nu betaal ik 260 al in. Daar zou alleen nog wel wat bijkomen omdat mijn paard vrij veel stro eet en ik dat daar extra moet betalen en waar ik nu sta niet.

Ik kan een paard kopen en onderhouden, hoewel ik met tijd mss wel een beetje in de problemen zal komen dan maargoed. Ik stel heel veel eisen voordat ik mezelf een paard laat kopen. Voor mezelf wil ik mijn paard dichtbij me hebben en zo veel mogelijk weidegang, het liefst heb ik hem in een wei hem achter het huis. Wij hebben geen weiland in de Randstad en ik wil niet ver reizen naar mijn paard aangezien ik het liefst iedere dag meteen naar mijn paard zou willen. Nu is het voor mij mss wel makkelijker aangezien ik (bijna zeker) weet dat mijn ouders hier na mijn studie wegwillen, of we gaan naar het oosten of we gaan als alles meezit permanent in de Belgische Ardennen wonen (waar we nu al half wonen). Dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn.