Het paard (kwpn) staat alleen bij mooi weer overdag in het land, en wordt bij het kleinste regenbuitje binnengezet. Ze is dus niks gewend en heeft ook geen wintervacht.
Nu wil ik haar dus 24/7 in het weiland hebben, maar kan ik haar nu nog 24/7 in het land zetten? Of moet ik haar deze winter 's nachts op stal zetten, en haar van het voorjaar 24/7 in het land zetten?
Als ze nu al op het land zou komen te staan zou ze wel een deken omkrijgen, en er is een inloopstal.
Maar wat moet ik doen? En zijn er nog meer mensen die hun kwpner altijd buiten hebben staan?
bedankt alvast
). Als ik de temperatuur niets meer vind, dan is het gewoon over. Dan gaan ze lekker warm op stal met een deken op. Je kan mij niet wijsmaken dat een paard voor zijn lol in de bagger en in de regen staat.
: ik zou de kwpn'er een ademende ongevoerde deken omdoen en als het guur wordt een 150 g deken. Je kan niet ineens de omschakeling maken van warme stal naar buiten zonder bescherming.
maar goed zo heeft iedereen zijn eigen mening. Zo vind jij dit zielig en vind ik het zielig hoe jou paarden worden gehouden. Maar iig bedankt voor je mening