Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Stephanie4 schreef:of ze lief is

unamie schreef:altijd spannend een nieuw paard![]()
ik zou zeker een kenner meenemen die veel van de bouw, halsvorm en beenstanden afweet
en kijk vooral naar het oog... straalt dat rust uit
is haar kin lekker zacht en ontspannen of heeft ze een dubbele (gestreste) kin
wat heeft haar moeder voor karakter (is ze lastig als ze hengstig is b.v.)
en verder moet je haar niet alleen kopen omdat ze mooi is.. ..maar je moet er een bepaald gevoel bij hebben..die echte klik
succes
toen opgezadeld, geen problemen etc, toen gaan rijden, en toen veranderde hij zo erg: opeens was het een plaatje geworden, onder het zadel veranderen paarden meestal heel erg, deze dus ook en positief, nou toen ik erop, ging heel fijn
daarna afgespoten, gewoon zn hoofd etc ook, echt een liefie, dus ga nooit af op je eerste indruk, je kan wel een beeld vormen vast, maar een echt beeld krijg je pas op het laatst.
afstamming is mooi meegenomen, maar zoals velen al zeggen, je kan er niet op rijden!! succes
QuirA schreef:Voor een te hoge prijs hoef ik niet bang te zijn, we kennen de mensen goed (nja ons mam dan) Hij is vooral hobby fokker en vraagt er voor wat die er aan kwijt is, dus dekgeld, dierenarts kosten (inenten, enz..) hoefsmid en hij wil er geen extra kosten voor maken omdat die er in princiepe niets aan over wil houden, hij vind het belangrijker dat ik hem alles vertel hoe het gaat en er alles uit ga rijden, als er geld aan verdienen...
QuirA
CD28 schreef:QuirA schreef:Voor een te hoge prijs hoef ik niet bang te zijn, we kennen de mensen goed (nja ons mam dan) Hij is vooral hobby fokker en vraagt er voor wat die er aan kwijt is, dus dekgeld, dierenarts kosten (inenten, enz..) hoefsmid en hij wil er geen extra kosten voor maken omdat die er in princiepe niets aan over wil houden, hij vind het belangrijker dat ik hem alles vertel hoe het gaat en er alles uit ga rijden, als er geld aan verdienen...
QuirA
Niet rot bedoeld maar dit heb ik erg vaak horen zeggen bij paarden waar wel wat aan mankeert. Het kan natuurlijk een uitzondering zijn die echt niets aan zijn paarden wil verdienen maar ik denk dat die personen zeldzaam zijn.
In ieder geval laten keuren als het je wat lijkt. Maar ik las dat je dat sowieso zou doen.

maar het wachten tot 1 Dec. duurt zoo lang
Ik hoefte maar 4 of 5 dagen te wachten en vond het al verschrikkelijk

Marliesje schreef:Leuk beestje, Quira.
Ben benieuwd of het haar wordt.
Wat ga je met je huidige paard doen?
}>