Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

..Maar heb het verder niet zo met dat merk maar kwa prijs en kwaliteit zitten ze wel goed..Maar heb liever HH.. 
Orchid schreef:Bij de pagony-hoofdstellen moet je als je hem net hebt echt helemaal soepel smeren, dus meerdere keren per dag ruim invetten, alsie dan eenmaal goed soepel is gaan ze ook wel lang mee
k hoef hem ook de komende maanden niet te vetten, alleen af en toe met zadelzeep schoonmaken.... maar ik ben niet heel erg tevreden over het hoofdstel.... maar voor dr prijs/kwaliteit verhouding is het een fijn ding....
dat hoofdstel is ooit ook in de olie gelegd, en nu nog steeds super soepel, het was idd net karton toen ik hem kocht, en nu is hij zo soepel.... dus ja, het blijft natuurlijk zo dat kieffer ofzo een betere kwaliteit heeft.
dus de prijs-kwaliteit verhouding vind ik erg slecht
RUBYWHITE schreef:van pagony heb ik alleen twee staldekens, de hoofdstellen lijken me leuk voor tijdelijk gebruik. Tenminste voor 34euro verwacht ik niet dat je een hoofdstel jaren kunt gebruiken?
en daar is nog niets aan kapot
Aan dat zadel zitten ook Pagony stijgbeugelriemen, helemaal verschrikkelijk
Zoals de anderen al zeggen, de vergelijking met karton klopt zo ongeveer wel, en ik heb het echt al minstens 10 x ingevet