Ik heb een vraagje..
Mijn verzorgpaard heeft een beetje een snor..
Maar het is een fries, dat kan toch helemaal niet ??
Weet iemand hier iets over ??
Heeft iemand een fries of kent iemand er een die een snor heeft ??
alvast bedankt!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb zelf ook een fries en hij krijgt ook af en toe een beetje een baardje dan knip de de haren meestal een klein stukje af zolang je maar niet te veel weg knipt en NIET aan de tastharen komt.

Ibbel schreef:Het is bekend kenmerk van de Fries dat ze soms een duidelijke snor hebben. Vaak mooi opgekruld aan de hoeken.
barreltjuh schreef:Hangt er vanaf wat je me snor bedoeldik heb zelf ook een fries en hij krijgt ook af en toe een beetje een baardje dan knip de de haren meestal een klein stukje af zolang je maar niet te veel weg knipt en NIET aan de tastharen komt.
Ibbel schreef:Het is bekend kenmerk van de Fries dat ze soms een duidelijke snor hebben. Vaak mooi opgekruld aan de hoeken.
Amethyst schreef:Geweldig, zo'n snor he![]()
Staat altijd wel 'wijs' bij zo'n paard
ik weet al heel veel meer
masja schreef:Is dat Fedde zijn snor??? Ik wist dat ie een snorretje had, maar zo groot???
Ik zou die echt wel laten staan! Echt super! gabyfedde schreef:
haha hij ziet er echt zo uit als zo'n nette man 
haha
haha MysticTinker schreef:Ahhh echt geweldig die snorIk zou die echt wel laten staan! Echt super!
MysticTinker schreef:Ahhh echt geweldig die snorIk zou die echt wel laten staan! Echt super!
gabyfedde schreef:MysticTinker schreef:Ahhh echt geweldig die snorIk zou die echt wel laten staan! Echt super!
Op dressuurwedstrijden vind ik dat niet netjes staan. Ik scheer al het overtollige haar weg, alleen zn staart manen en sokken laat ik zitten. Maar zn benen boven zn sokken scheer ik ook weg.