. Kreeg ik gisteren een sms-je dat mijn smid per direct stopt met zijn werk vanwege gezondheidsredenen. Jammer, want het was een fijne smid
. Jullie voelen hem al aankomen: wie kan mij een smid aanraden in de prov. Utrecht (sta in Breukelen)? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Kreeg ik gisteren een sms-je dat mijn smid per direct stopt met zijn werk vanwege gezondheidsredenen. Jammer, want het was een fijne smid
. Jullie voelen hem al aankomen: wie kan mij een smid aanraden in de prov. Utrecht (sta in Breukelen)?
rhijnauwen schreef:jij ook al? ik snap er helemaal niets van! wij zoeken dus ook een andere smid
. Hij heeft mijn paardje weer goedgekregen toen ik hem kocht.Yvon schreef:Ik heb Alexander Kroon uit Maarssen en daar ben ik heel tevreden over. Als ik het goed heb kost rondom beslaan 80 of 85 euro.
Als je wilt kan ik zn nummer PM en

Yvon schreef:Ik heb Alexander Kroon uit Maarssen en daar ben ik heel tevreden over. Als ik het goed heb kost rondom beslaan 80 of 85 euro.
Als je wilt kan ik zn nummer PM en
Citaat:Ik heb Rene Tiddens, woont nu in maartensdijk geloof ik

??

Woont in Zeist, dacht ik... Beetje Friese naam. De Jong, voornaam was iets met een F., dacht ik... Ik heb hiervoor JAREN René Tiddens gehad, súpersmid. Alleen is mijn huidige stal tever voor hem, dus hebben we afscheid moeten nemen.