Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Chestnut schreef:Santos en Lady likken allebei nooit aan hun liksteen. We hadden eerst een gewone maar nu hebben ze allebei 1 met appelsmaak, maar daar likken ze nog niet.
Maar als je een beetje zout op je hand doet en dat naar ze uitsteekt likken ze het wel op, vooral Lady. Die zweet ook vrij veel.
Hoe kan dat? Hebben we nou gewoon zulke verwende paarden of hebben ze het niet nodig? Lijkt me wel raar, omdat ze wel zout van m'n hand likken.
) 

.
. Dus ze krijgt zo een ander soort [likit denk ik
] Noukie schreef:die van mij is 1 van de weinigen die ik ken die WEL wat met zn liksteen doet!
ik leg hem gewoon in zn voerbak en na een maand of 3 ofzo is dat ding dan wel weer op...
maar ik zie eigenlijk weinig paarden verder die echt interesse tonen voor dat ding..

Citaat:Die van mij verslond die dingen ook, een gewoon KNZ blok
Ik zou trouwens geen zout over het eten strooien, teveel zout is nl. niet zo best voor de nieren.
Dan denk ik dat ik het gewoon (af en toe) in de voerbak neer zou leggen, en er is vast nog wel een andere (betere) manier om ze voldoende vitaminen te geven? nancy22 schreef:Hm, daar had ik niet aan gedacht.Dan denk ik dat ik het gewoon (af en toe) in de voerbak neer zou leggen, en er is vast nog wel een andere (betere) manier om ze voldoende vitaminen te geven?