Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zelfs afgelopen winter met -20
De andere pony wordt bij elk sputje regen naar binnen gegooid, heeft een beroerde weerstand en zit binnen een jaar al aan drie keelontstekingen en verkoudheden...

Neonlight schreef:Onze veulens staan 24/7 op de wei zonder schuilstal. Zorg wel voor voldoende eten, verbranding van voer zorgt ervoor dat de veulens zichzelf warm houden. Verder zie ik paarden wel vaker rillen, maar het wil niet altijd zeggen dat ze het echt koud hebben. Heb je aan de oren gevoeld?
Deken absoluut niet doen, ik zou als het te hard regent ervoor zorgen dat je veulen wel wat kan schuilen. Het is natuurlijk wel zo dat een veulen wat weerstand verliest na het spenen. Onze veulens zijn ook al wat langer van de merries af en kunnen het goed hebben.

sarabande schreef:Neonlight schreef:Onze veulens staan 24/7 op de wei zonder schuilstal. Zorg wel voor voldoende eten, verbranding van voer zorgt ervoor dat de veulens zichzelf warm houden. Verder zie ik paarden wel vaker rillen, maar het wil niet altijd zeggen dat ze het echt koud hebben. Heb je aan de oren gevoeld?
Deken absoluut niet doen, ik zou als het te hard regent ervoor zorgen dat je veulen wel wat kan schuilen. Het is natuurlijk wel zo dat een veulen wat weerstand verliest na het spenen. Onze veulens zijn ook al wat langer van de merries af en kunnen het goed hebben.
Dit is een verwarrend antwoord, moet ze volgens jou nu wel of niet in een schuilstal etc.