Wilde grondwerk met hem gaan doen maar er zijn teveel dingen die ik eerst op wil lossen.
Hij was maanden best wel traag met wandelen alsof hij er helemaal geen zin in had. In de wei is hij nog steeds niet vooruit te branden, maar nu eenmaal op straat is hij door het dolle heen.
Hij sleurt me letterlijk mee de straat over. Eerst ging ik naar een grasveld en flink met hem rennen maar hij gaat nu zelf te snel voor me. Er staan ook veel bomen dus met een longe daar zou ook niet werken want dan hangt hij achter een boom. Verder heb ik alleen de wei waar hij dus absoluut niet actief is.
Heb geprobeerd hem in de wei wat op te jagen maar dan maakt hij een hele scherpe bocht en gaat bij de staldeur staan. Hij heeft echt geen zin dan.
De vorige eigenaar zei dat ik hem eens aan de fiets mee moest nemen. heel leuk ja als je met fiets en al in de bosjes wil belanden.
Hij doet dan zo zijn best om me in te halen dat hij me voorbij rent (en dan fiets ik echt hard) en dan denkt hij ineens: "oh daar staat een lekker stukje gras" en stopt abrubt en dan ga ik dus over de kop

Wat moet ik hiermee...