Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:Jansen van den Hout in Haghorst bij Moergestel.
Hebben allerlei soorten paarden in verschillende prijsklassen en verschillende leeftijden.
Pb anders Kimmie_girl even, zij werkt er.
Raiza schreef:Als je een goed paard wil voor de sport moet je daar niet zijn.
Esther28 schreef:Raiza schreef:
Als je een goed paard wil voor de sport moet je daar niet zijn.
Ze zoekt toch wat in de normale prijsklasse? Sportpaarden vallen vaak in de duurdere prijsklasse. En een stalgenoot van mij heeft er anders een goed en mooi sportpaard vandaan.(goedgekeurd en wel)
goldwing schreef:Esther28 schreef:Raiza schreef:
Als je een goed paard wil voor de sport moet je daar niet zijn.
toevalstreffer nog nooit meegemaakt dat daar een paard goedgekeurd werd
je kan al aan de prijzen zien dat je de moeite niet hoeft te nemen om te laten keuren want die liggen maar net iets boven de slachtprijs
En ze schrijven zelf al op hun site dat ze doorgaans recreatie paarden hebben
Nee voor een goedgekeurd paard moet je daar niet zijn ( terwijl het er net zo druk is als in de supermarkt als je er op zaterdag komt)
kijk eens op sportpaarden.nu en dan naar handel daar staat van alles van een stal waar je beter de paarden kan laten staan tot topstallen
0ojannekeo0 schreef:BM stabels
di(r)k hoefnagel
Esther28 schreef:0ojannekeo0 schreef:BM stabels
di(r)k hoefnagel
Dit is dan een zelfde soort stal als in Haghorst, gezien de prijzen....
Kimmie_girl schreef:
Raiza schreef:Als je een goed paard wil voor de sport moet je daar niet zijn.
goldwing schreef:toevalstreffer nog nooit meegemaakt dat daar een paard goedgekeurd werd
je kan al aan de prijzen zien dat je de moeite niet hoeft te nemen om te laten keuren want die liggen maar net iets boven de slachtprijs
Nee voor een goedgekeurd paard moet je daar niet zijn ( terwijl het er net zo druk is als in de supermarkt als je er op zaterdag komt)
apaloosafan schreef:Bij jansenvandenhout hebben ze wel degelijk sportpaarden. Deze staan alleen op een andere stal waar ze getraind worden door een jongen die zelf ek joung riders meegereden heeft. Ze worden elke dag getraind en er wordt netjes bijvermeld als er iets met het paard is. Kwa prijs zitten ze goed. Vergelijk prijs kwaliteit dan zitten ze niet te duur. Varieent tussen de 3000 en 5000 euro.
Joyja schreef:ik heb mijn paardje bij Jansen en v.d Hout in haghorst van dan en ik had niet een nettere stal kunnen treffen toen ik dr naar toe ging het was geheel onverwacht voor hun want op het allerlaatste moment gingen we kijken en alle paarden die ze hadden staan stonden in goede stallen lekker in het stro ze zagen er allemaal goed uit en niet van die paarden die je verwacht voor slachtprijs!!
Mijn paardje is dan ook goed gekeurd en een hele goude service!!
goldwing schreef:ook ik geef iemand het voordeel van de twijfel maar 4 op een rij is een beetje veel toeval
Er zullen best wel paarden tussen zitten die goed gekeurd zullen worden dat hoorde je me ook niet zeggen
Maar hij adverteerd zelf al met wij verkopen recreatie paarden op zijn site
en ik had het ook niet over slachtpaarden maar over paarden net boven de slachtprijs
En ook heb ik vermeld dat het er druk is op een zaterdag zelfs drukker dan in de supermarkt
Dat de paarden er niet goed bijstonden heb je mij al helemaal niet horen zeggen
goldwing schreef:toevalstreffer nog nooit meegemaakt dat daar een paard goedgekeurd werd