Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

orban schreef:Ik heb al 6 jaar Cavallo's en heb nog nooit klachten gehad over mijn laarzen. Een vriendin van mij heeft Petrie's van een jaar oud en die zijn dus al klaar voor de vuilbak! Als ik jou was zou ik eens kijken voor cavollo's of könings laarzen.

orban schreef:Ik heb al 6 jaar Cavallo's en heb nog nooit klachten gehad over mijn laarzen. Een vriendin van mij heeft Petrie's van een jaar oud en die zijn dus al klaar voor de vuilbak! Als ik jou was zou ik eens kijken voor cavollo's of könings laarzen.

orban schreef:@Perla, ik weet niet welk type van Petrie ze zijn maar ze moet in ieder geval nooit nog Petrie's hebben! Ze heeft nog nooit zo een slechte laarzen gehad.
Sillylilly schreef:Ik heb twee keer Petri's gehad (verschillende modellen) en ze waren allebei binnen een jaar versleten en het leer gescheurd, aan de binnenkant van je enkels, waar het inzakt. Ik heb zelfs een keer gehad dat de verf er helemaal afbladderde (dat waren de goedkoopste Petries dus, daarna de duurste gekocht, maar die waren dus ook slecht.)