Kortom: ik wil gewoon het oude model! Maar dat kan ik helaas hier in de buurt nergens meer vinden. Hier en daar liggen nog wel restpartijen, maar helaas niet in mijn kleur en ook niet mijn maat. Misschien zijn er winkels die ze nog verkopen, maar alle ruitersportzaken in NL opbellen is onbegonnen werk en langsrijden al helemaal.
Mocht iemand in de omgeving Deventer-Almelo een winkel weten waar ze nog liggen in het zwart (of evt. navy) maat S, dan hoor ik het graag. Mochten ze ergens anders in NL nog verkrijgbaar zijn, dan hoop ik dat er Bokkers zijn die ze voor mij willen kopen en aan me willen opsturen. Vanzelfsprekend betaal ik ook de verzendkosten.
Het gaat dus om handschoenen van Harry's Horse van een fluweel-/rubberachtig materiaal (volgens mij heet het 'domi') met een klittenbandsluiting om de pols (dus niet midden op de hand). Maat S, kleur zwart (of evt. navy). Ik hoor graag waar ik deze nog kan vinden!

net nu ik mijn super handschoen heb gevonden.. ben ik ff blij dat ik bij mr ed uitverkoop 3 paar heb gekocht...
ik ga ook maar even een paar inslaan want raak ze toch wel kwijt..