Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?
Delphi schreef:Beschrijving omgeving: het ligt in het buitengebied van Oud Gastel (10 km van Roosendaal). Er zijn uitrijmogelijkheden in de polder, maar er is geen bos in de buurt. Met trailer ben je in 20 minuten op de rucphense heide (groot bos).
MeiaLuna schreef:Ik stel voor dat je met je pensionstal naar belgië(aalst) verhuist!!Ik ben je eerste klant dan!weet je wel hoe lang ik hiernaar al op zoek ben?
Ik vind het super!!gewoon doen!!
Ik vind het heel moeilijk om in te schatten of er wel vraag naar is en of de prijs redelijk is of juist teveel of zelfs aan de lage kant. Het enige minpunt aan de ligging is dat het niet in de buurt van het bos is. Maar je kunt wel lekker achter in de polder rijden of met de trailer naar het bos. mencis schreef:Ga je verder alles zelf doen uitmesten en voeren etc...? Dan moet je wel bedenken dat je hier veel tijd mee kwijt bent.
MarchaL schreef:Ik denk opzich dat er wel animo voor je stal zal zijn maar bedenk je wel dat er in deze regio een hele hoop aanbieders zijn van soortgelijke stalling. Ik kom zelf uit Roosendaal en ken diverse soortgelijke stallen waarvan er redelijk wat hun stallen leeg staan. De prijs per maand vind ik wat aan de hoge kant, voor hetzelfde geld ken ik stallen met dezelfde service maar met binnenbak. Ik zou zelf eerder denken aan 175 a 200 p/m. *edit* voor volpension 200.

ellepel schreef:he jammer dat je te ver weg woont, ik zoek nog een baantje als uitmester!!!

AnneB schreef:Ik vind zelf de prijs ontzettend laag voor wat je allemaal biedt maar dat is waarschijnlijk ook omdat zo'n beetje alle fatsoenlijke stallen in Den Haag rond de 300 euri vragen!
Cow_horse schreef:Er staat dat er dagelijks uitgemest wordt, persoonlijk mest ik liever zelf uit.
(hoveel biks krijgen de paarden/pony's? of mag je dat als eigenaar zelf beslissen?) Ik vind het zelf erg veel geld, 170-190 euro per maand en niet meer zou ik er voor geven.

Delphi schreef:Misschien dat er ook een binnenbak komt. Voor ons is dit vrij makkelijk (agrarisch bedrijf). We kunnen zo een loods van 20x40(of60) zetten als werktuigopberging. Kennissen van ons hebben dit ook gedaan!!! Er komt dan natuurlijk wel een goede bodem in!
Heb je al eens een offerte laten doen voor een loods te bouwen?
Zo pats boem, alsof dat geen godsvermogen kost tegenwoordig...
Maar gezien je zegt agrarisch bedrijf te zijn, dacht ik niet dat je zoveel geld over hebt, want dat is tegenwoordig niet gebruikelijk onder boeren