Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KiWiKo schreef:Hoezo afschuwelijk, snap ik niet... moet je zo een dier maar door laten leven met die pijn.......... Ik vind dat juist afschuwelijk.

gezicht.nielsd schreef:je neemt lekker een frikadel en met het gevoel oh dat kan best mijn paard zijn.
En hoezo hypocriet? Niet je eigen paard tegen willen komen in een frikandel, maar wel de mijne oid?
nielsd schreef:ja maar ik vind het toch wel een beetje bot ik zou mijn plaats ook laten afmaken maar dan door de DA. gewoon in de vertrouwde omgeving het is niet echt dankbaar van een paard een frikandel te maken. je neemt lekker een frikadel en met het gevoel oh dat kan best mijn paard zijn.
KiWiKo schreef:paarden worden door slagers niet doorverkocht.......... WEL door verzekeringsmaatschappijen
ArabStables schreef:Vaak niet, maar soms dus wel.Paarden staan meestal niet voor niets bij de slager..
nielsd schreef:ja maar ik vind het toch wel een beetje bot ik zou mijn plaats ook laten afmaken maar dan door de DA. gewoon in de vertrouwde omgeving het is niet echt dankbaar van een paard een frikandel te maken. je neemt lekker een frikadel en met het gevoel oh dat kan best mijn paard zijn.

Carolinef schreef:ik zou helemaal flippen als ik dat zouy zien al weet ik niet hoe sterk je in je recht staat om hier iets aan te doen, ik zou gelijk naar de slager gaan en verhaal halen.
is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je een slacht bewijs moet gaan vragen en jeetje ik denk dat niet veel mensen het aan zouden kunnen om erbij te blijven tot het dier geslacht is.
bah vieze commercieele wereld is dit denk ik dan op zo'n moment
TS schreef:de slager te doen om er zeker van te zijn dat er niemand mee verongelukt.