Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosalie schreef:Oke, ik ben even aan het inventariseren.
Ben niet van plan om heel dik te worden, ben nu rond de 1.60 en 15 jaar. Maar in principe zou het dus kunnen.
Dank voor de reacties!
XlucienneX schreef:hallo
ik ben zelf 1.81 ik heb lang op mijn pony doorgereden .. ik haalde nog genoeg winstpunten.. luister alleen niet naar vriendinnen die van mij werden jaloers dat ik prijzen won dus gingen ze zeggen je bent te groot enzo. ( terwijl ik nog maar 16 ben ) ga bij de paarden rijden of word het nog geen tijd voor een paarden....
reageer er gewoon niet op als ik het zo hoor kan het prima. een pony kan veel hebben meid.
( ik hoop niet dat dit een vaag berichtje is ik moet namelijk weg doeidoei)
Rosalie schreef:XlucienneX schreef:hallo
ik ben zelf 1.81 ik heb lang op mijn pony doorgereden .. ik haalde nog genoeg winstpunten.. luister alleen niet naar vriendinnen die van mij werden jaloers dat ik prijzen won dus gingen ze zeggen je bent te groot enzo. ( terwijl ik nog maar 16 ben ) ga bij de paarden rijden of word het nog geen tijd voor een paarden....
reageer er gewoon niet op als ik het zo hoor kan het prima. een pony kan veel hebben meid.
( ik hoop niet dat dit een vaag berichtje is ik moet namelijk weg doeidoei)
Ooe, da's ook flauw zeg! Jemig!
Rosalie schreef:Ben niet van plan om heel dik te worden
Nina_rex schreef:Rosalie schreef:Ben niet van plan om heel dik te worden
Haha, wie wel?![]()
Ik ben 1.82 en heb een dravertje van 1.51. Voor dressuur ziet het ene beetje raar uit misschien, maar voor recreatie kan het zeker hoor! Wij rijden endurance en daar is dat een heel normaal gezicht, en in de westernsport ook.
love_sander schreef:Recreatief kun je er zolang mee door als je wilt.
Als die door de rug heen gaat houd hij het niet meer
licorne schreef:Ik heb mijn pony'tje van 1.46m al 15 jaar.... Je kunt ermee doorrijden tot ze er te oud voor worden, zal 'k maar zeggen, hahahaha!
Jouw maten en gewichten bekijkend lijkt het me geen enkel probleem. Ik ben 1.75m en weeg 60 kg, het verdient dus misschien geen "schoonheidsprijs" qua uitstekende benen, maar ik zou niet anders willen! Ze hebben me toen ik 18 werd gevraagd "Nu koop je zeker een ECHT paard!" Ik was WOEST!!!!
Niks van commentaar aantrekken, als het is wat jij wilt, dan blijf je gewoon lekker op 'n pony rijden.
Groetjes
Yvonne
Miiss_Siisii schreef:Zodra je 18 bent en je rijdt wedstrijden, moet je meestal wel op een paard overstappen (Als je wedstrijden wil blijven rijden, dan).