Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

SAKKIA schreef:Tja ik weet het niet, ik zou het denk ik ook even na vragen bi de KNHS.
Ik zou denk ik ook eerder een cap opdoen en de migraine maar voor lief nemen dan dat ik straks nog een keer ernstig nekletsel op zou lopen.

Om de rest van de week ziek in bed te liggen...

Om de rest van de week ziek in bed te liggen...T@nj@ schreef:Lastig probleem, ik denk dat een ontheffing niet zomaar gegeven wordt.
Ik heb zelf exact het zelfde probleem maar ik rij geen wedstrijden en niet bij een club dus ik rij gewoon zonder cap, is dan mijn eigen risico.SAKKIA schreef:Tja ik weet het niet, ik zou het denk ik ook even na vragen bi de KNHS.
Ik zou denk ik ook eerder een cap opdoen en de migraine maar voor lief nemen dan dat ik straks nog een keer ernstig nekletsel op zou lopen.
De migraine voor lief nemen? Je hebt zeker nog nooit een lekkere aanval gehad?
En hoe beschermt een cap tegen nekletsel?
T@nj@ schreef:Zoals je in mijn reactie kon lezen heb ik exact het zelfde probleem als de persoon waar de topicstarter het over heeft, je hoeft tegen mij dus echt niet te gaan zitten schreeuwen hoor. Ik geloof ook niet dat ik op jou reageerde? Voel je dus a.u.b. niet zo aangesproken.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om in dit topic een discussie te ontketenen die inmiddels al zo ontzettend uitgemolken is op Bokt namelijk over migraine en wel of geen cap dragen.
Ieder denkt zijn of haar ding ervan, de een draagt dan wel een cap, de ander niet, de een dénkt het in erge vorm te hebben, de ander wéét in welke vorm hij/zij het heeft, voor iedereen verschillend dus.
Ik kán gewoon geen cap ophebben omdat ik het in een mate heb dat 5 min. cap voor mij genoeg is om een zware aanval te veroorzaken, die aanval veroorzaakt dan flauwtes waardoor ik van mijn paard sodemieter en ja, dan kan ik toch best een behoorlijk nekletsel oplopen (bovenop het nekletsel wat ik dus al heb) dus scheer a.u.b. niet iedereen over 1 kam.
Mijn keuze, mijn risico.
De persoon waar de topic starter het over heeft wil wedstrijden rijden en vraagt zich dus af of daar ontheffing voor verkregen kan worden.
Zoals vele hiervoor al zeiden, idd. even navragen bij het knhs, zijn keus, zijn risico, heeft verder niemand iets mee te maken.