Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Chronos schreef:Geef hem eens een biertje over het voer. Wij deden dat regelmatig met paarden die de hele dag mee moesten op concours of op transport. Ze plassen dan wat makkelijker op de auto. Misschien wil hij dan ook wat makkelijker plassen ergens anders.
Dan kan ik dus voortaan met mijn paard een biertje gaan drinken in plaats van met vrienden in de kroeg hangen!!!
. Maar hij wil het dus eigenlijk ook niet doen met rijden, ik beloon hem zelfs als die plast haha
. Maar misschien dat ie van de vorige verzorgers niet mocht plassen, of dat ie wou gaan stilstaan om te plassen en de ruiter dit zag als luiheid/ ongehoorzaamheid en hem vooruit trapte. En dat hij het zo snel heeft afgeleerd om te plasse onder het zadel.
Marliesje schreef:Wij hebben er ook zo 1 op stal,
die plast niet op een ander
. Puur gedragsprobleem. Vooral lastig als hij op concours wat later moet starten en toch eerder meemoet met de vrachtwagen. Dan weet je vantevoren al dat het geen succes is, hij plast namelijk echt niet op de wagen ofzo.
Gelukkig plast die van mij ook niet op een ander
Misschien een idee voor jou?
lach er om maar om