Morgen maak ik met de jachtvereniging een grote strandrit van bijna 3 uur.
Maar daar tussenin zit een pauze van een uur, dus hij zal het best aankunnen.
Torro is 5 jaar, en nog nooit aan het strand geweest.. Dus ik ben ZEER benieuwt!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Hij was gewoon lekker voorwaarts, kreeg het idee dat hij het briesje wel lekker vond!
De volgende dag weer samen gereden en geen probleem.

Manlief is toen nog in zee beland.. Ze was echt zich zelf niet meer. In de duinen kwam ze gelukkig weer tot rust. We waren met 2 paarden en dat paard wat er bij was was wel heel braaf.
later kreeg ik dr gewoon er goed in was echt heel gaaf!! veel plezier! Cowgirl schreef:verder niet teveel poeha maken over de eerste keer strand.
Het zijn de mensen die je gek maken en dat breng jij onbewust over op je paard.

die kinderen zaten daar ook noch rustig te spelen in het zand en geen ouders te bekennen
ze zette ff een galopje in... ik zat gewoon op duindigt.. wat was dat eng zeg.. enmijn vriend maar zeggen dat het nogniet de snelste versnelling was. hij wordt ook raceeend genoemd op stal. merel is nogal pittig in de bak al.. maar nog erger op het strand 

. 
Urielle schreef:zo zot als een deur eerlijk gezegd, ik durf het niet meer aan en huur altijd paarden van daar
Maar ik hoop dat je heel veel plezier hebt, er zijn ook massa's paarden die het schitterend vinden op het strand maar de mijne vond het schijnbaar levensbedreigend.
. 
Hahaha....
....maar ik ben als de dood dat ie zn pezen/spieren verrekt ofzo..hij is nog nooit op het strand geweest en ik heb dus een vriendin die met haar pony op strand was geweest met een groep en van die groep, brak er van 1 paard finaal zn been af en moest dus op het strand ingeslapen worden..puur omdat ie het niet was gewent...brrrr, moet er niet aan denken..dan maar naar het bos...