Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Alet schreef:Ik vind het ook veel, ik heb zoveel betaald inclusief voorrijkosten en jij bent naar de kliniek toegegaan. In principe doe ik het 1x per jaar met een maand overlap. Als je wedstrijden rijdt is het vaak verplicht om 2x per jaar te enten.
horsewisper schreef:Om zulke kosten meot je geen pony nemen, als je dat al veel vind, wil ik je niet bang maken als hij ziek word..

napie schreef:De arts is gewoon 1 ampul kwijt of hij nu daar alles van gebruikt of de helft. Hij kan de rest niet gebruiken voor een andere pony.
Ik vroeg me laatst dit ook wel af gezien hij bij mij twee shetten moet enten en dit volgens mij uit 1 ampul kan.
horsewisper schreef:Om zulke kosten meot je geen pony nemen, als je dat al veel vind, wil ik je niet bang maken als hij ziek word..
CKdamour schreef:Even nagechecked bij een veearts hier.. en nog wat andere mensen. Betalen idd maar de helft van wat ik betaald heb dus ik ben gewoon opgelicht.. vorige keer laden we ze in en rijden we naar een andere
karoliena schreef:Ik ben 35 euro kwijt en dan krijg ik korting van de da, zo veel si het dus niet. Hoezo om het half jaar. Het is gewoon nog steeds verplicht om 1 x per jaar te enten