Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Alleen Ingrid zelf richt het alleen op de echte rijke mensen. Niet mensen van mijn leeftijd die een schabrak komen halen. Die laat ze rustig wachten. Soraya92 schreef:Ik heb er voor erg veel geld spullen besteld , ik wacht nu nog op een bestelling van JUNI !!! Mijn Prestige buikflap á € 185.- is nog steeds niet binnen en ik heb wel betaald . Ik vind het serieus echt irritant worden nou !!
Verder zijn de spullen e.d wel goed , maar heb ik onlangs weer besteld en ik kan weer wachten op artikelen . Erg vervelend !
Ergens anders zijn de spullen ook wel goed.
silvana schreef:Waarschijnlijk een kwestie van geluk hebben.
Boelie2001 schreef:Soraya92 schreef:Ik heb er voor erg veel geld spullen besteld , ik wacht nu nog op een bestelling van JUNI !!! Mijn Prestige buikflap á € 185.- is nog steeds niet binnen en ik heb wel betaald . Ik vind het serieus echt irritant worden nou !!
Verder zijn de spullen e.d wel goed , maar heb ik onlangs weer besteld en ik kan weer wachten op artikelen . Erg vervelend !
Waarom bestel je er een tweede keer als je eerste bestelling nog steeds moet komen.Ergens anders zijn de spullen ook wel goed.
nog niet !