tackshop, na 4.5 maand nog geen peesbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jumper01

tackshop, na 4.5 maand nog geen peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 10:44

Hebben jullie wel eens wat bij tackshop.nl besteld?

Ik ben nu nog steeeeeds bezig om mijn reeds betaalde peesbeschermers te kijgen. Heb deze in MEI al besteld. Ik heb al wel 10 mailtjes verzonden en nog steeds NIETS ontvangen.
Elke keer excuus en de laatste keer was het dat het na de vakantie verzonden zou worden. Ik wacht nog steeds!

Wie heeft dit ook eerder meegemaakt? Wat heb je toen gedaan.

Het is toch 22.50 euro

Vind het een hele slechte zaak zo.

Phrono

Re: tackshop, na 4.5 maand nog geen peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:00

Dat is zeker een slechte zaak .
Ingrid van Berlo is dat toch? Ik kijk daar regelmatig even rond maar heb er nog nooit wat besteld.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:11

Nooit wat bij besteld. Kan je niet vragen of ze het geld terugstorten?
Wel een waardeloze service zeg

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:12

Jeetje he. Ik wilde daar iets gaan bestellen maar denk dat ik daar dus maar echt evne mee wacht. Ga even meekijken hier.

DeBje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:14

Ik heb daar ook eens een dekje en bijpassende bandages besteld, duurde ook erg lang. Na een aantal weken zelf gebeld waarom het zolang duurde. Kreeg toen excuses en uitleg, dag erna kreeg ik een mail waarin stond dat het nog even kon duren (beetje jammer dat ik eerst zelf moest bellen voor ik de mail kreeg).

Nog een minpuntje, poos nadat ik de spullen heb gehad kreeg ik een betalingsherinnering (had al een maand daarvoor betaald) maar in de herinnering stond dat als dit de betaling kruiste hoef je niet te reageren. Had ik dus ook niet gedaan, na een aantal weken kreeg ik een brief dat er binnen 3 dagen betaling moest plaatsvinden anders werd het uit handen gegeven. Ik gebeld, zij gekeken (duurde een minuutje ofzo) en toen was het al goed.

Naar mijn idee is het allemaal een beetje een zooitje daar met bestellingen en betalingen etc. misschien iets te groot geworden??

Spullen waren trouwens wel goed!

Jumper01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 11:30

ik heb gebeld naar hun, na een maand. Er werd verteld dat het niet op voorraad was en dat het binnen 3 weken werd geleverd. Nou daarna werd het stil. Na 2 maand kreeg ik te horen dat het na de vakantie werd geleverd. Nou weer 2 maand later heb ik nog steeds niets! Heb mails gestuurd. Krijg niet altijd antwoord op mijn mails. heb er nu net nog 1 verzonden.
Ze storten het geld maar terug, ik vind het een slechte zaak en bestel daar dus NOOIT meer wat!
Als je een beetje klantvriendelijk bent dan hou je je klanten wel op de hoogte van waarom het zo lang duurt, toch. Ik moet er telkens ZELF achteraan bellen en mailen. Ik vind het echt een slecht zaak.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:49

Ik heb er wel besteld.
Spullen waren niet op voorraad, werd keurig gemaild.

Zou één week duren, tadaa na een week had ik mijn spullen binnen. Prima service.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:59

toevallig hoorde ik van de week dat iemand bij ons op stal nog zit te wachten op spullen die in juni besteld zijn.
Gaat dus niet echt helemaal lekker daar.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:35

no problemo met hun.

wat besteld en de maat die ik besteld had was niet voorradig. op advies een maat kleiner genomen en binnen 2 dagen thuis en paste als een huis.

Ook andere keren probleemloos de spullen gekregen...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:56

Ik heb er voor erg veel geld spullen besteld , ik wacht nu nog op een bestelling van JUNI !!! Mijn Prestige buikflap á € 185.- is nog steeds niet binnen en ik heb wel betaald . Ik vind het serieus echt irritant worden nou !!

Verder zijn de spullen e.d wel goed , maar heb ik onlangs weer besteld en ik kan weer wachten op artikelen . Erg vervelend !

Showjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:18

Heb er drie keer iets besteld en tot nu toe had ik het altijd binnen een week in huis.

Erg vreemd dat het soms zo lang duurt.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:52

Ik heb daar eind juni dacht ik ook peesbeschermers besteld, heb ze ook nog steeds niet. In het laatste mailtje van hun stond dat ze ze hadden besteld, maar dat de leverancier ze nog niet geleverd had. Dat ze waarschijnlijk binnen 3 weken kwamen.. maar die zijn nu ook alweer voorbij.. Ga ze dus nog maar weer eens een keer mailen.

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:06

Jeetje.. raar zeg..
Lijkt wel dat als er wat besteld wordt, dat zei dat dan ook nog moeten bestellen
Ik ga er maar niets bestellen

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:11

Vind de winkel zelf wel goede kwaliteit. Ga altijd op de fiets Alleen Ingrid zelf richt het alleen op de echte rijke mensen. Niet mensen van mijn leeftijd die een schabrak komen halen. Die laat ze rustig wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:14

Maar je kan daar toch ook bestellen zonder vooruit te betalen?

Ik heb er een paar keer wat besteld,de eerste keer voor veel geld aan wormenkuren en nog wat rotzooi.toen heb ik gelijk vooruit betaald ook ,maar ik heb toen ook achter mijn spullen moeten bellen.Maar uiteindelijk kreeg ik ze wel met excuses.
De twwede keer liep alles zonder probleem.Mijn stalgenoten hebben er ook nog geen problemen gehad.
Waarschijnlijk een kwestie van geluk hebben.

Boelie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:15

Soraya92 schreef:
Ik heb er voor erg veel geld spullen besteld , ik wacht nu nog op een bestelling van JUNI !!! Mijn Prestige buikflap á € 185.- is nog steeds niet binnen en ik heb wel betaald . Ik vind het serieus echt irritant worden nou !!

Verder zijn de spullen e.d wel goed , maar heb ik onlangs weer besteld en ik kan weer wachten op artikelen . Erg vervelend !

Waarom bestel je er een tweede keer als je eerste bestelling nog steeds moet komen. Ergens anders zijn de spullen ook wel goed.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:15

Ik heb daar een keer een jack en een berg wormenspuiten besteld en ben heel tevreden over de service. Het jack was niet voorradig, dus hebben ze de wormenspuiten alvast gratis vooruit gestuurd. Ben keurig op de hoogte gehouden over de gang van zaken en op mails met vragen werd erg snel gereageerd.

Boelie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:18

silvana schreef:
Waarschijnlijk een kwestie van geluk hebben.

Als je zo moet gaan shoppen is het niets waard natuurlijk. "Ik ga pees beschermers bestellen, maar ik hoop wel dat ik een beetje geluk heb, anders moet ik er achteraan gaan bellen...."

Dit is natuurlijk van de zotte. Ik zou er nooit van me leven iets bestellen!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:23

Boelie2001 schreef:
Soraya92 schreef:

Waarom bestel je er een tweede keer als je eerste bestelling nog steeds moet komen. Ergens anders zijn de spullen ook wel goed.

Tsja , ik mag alles op de rekening van mijn vader bestellen , maar zijn pinpas mee naar een winkel ? Nee , dat krijg ik niet ! Dus bestel ik voor alle honderde euro’s online

StalGriendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:32

Ik woon er ook vlakbij (20km) en voorheen hadden ze altijd leuke spullen voor een betaalbare prijs maar tegenwoordig richten ze zich inderdaad meer op de "rijkere". Ik heb laatst bij Piaffe wat besteld en dat heeft ook een maand geduurd voor ik het had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:34

Als ik jou was zou ik ze bestoken met mailtjes, wie zegt dat ze het al hebben opgestuurd? Ik heb ook een keer een hoofdstel ergens besteld en na 3 maanden was het er nog niet. Door miscommunicatie in ons huis hebben mijn moeder en ik op dezelfde dag 2 nogal boze mailtjes verstuurd, vervolgens kregen we allebei nog geen uur later reactie! En het hoofdstel was er binnen 3 dagen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:59

ik had er ook beenbeschermers besteld, ze waren niet op voorraad. Ze waren daarna binnen in week binnen. Superservice!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:19

Woow dat duurt zeker wel lang

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:26

Ik heb een hoofdstel van royal besteld,ik kreeg het binnen een week maar het was te klein en ik heb het teruggestuurd, met de vraag om het in cob-maat te krijgen...
Heb het nu nog steeds niet,maar heb niets betaald dus ik trek me er niets meer van aan
Ik had daarbij dus wel nog een rubber bitje besteld, en ze stuurden me zo'n metalen stang!
Tja,ik koop niets meer van internet...

Jamila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:31

goed , ik heb nu een deel van mijn nieuwe bestelling binnen gehad !! Maar mijn singel ... nog niet !