Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lisannehaffmans schreef:wat een schuitluis ben jij zeg, sorry maar dit moest ik even kwijt.
wat was je ongeluk dan? beugel verloren??
)

lisannehaffmans schreef:wat een schuitluis ben jij zeg, sorry maar dit moest ik even kwijt.

Haffielover schreef:okee
nou sorry een paard valt niet in slaap op iemand (!!!!!)
maar ik ga verder maar niet op je domme reactie in

Citaat:die heeft mij omver gelopen en toen is ie op mij in slaap gevallen, nou ik kon pas na een paar uur eronderuit komen
weer van jou soort.Haffielover schreef:doordat ze struikelde door een onduidelijke reden
klapten we allebei over de kop heen
Af en toe zie ik dat weer voorbij komen..als hij weer ns struikeld in de galop (die slungel let echt niet op waar hij z'n voeten neerzet) en maar net z'n evenwicht kan houden. Ik zou niet weten wat je ,moet doen om over die angst heen te komen. Ik ben meteen weer de volgende dag verder gegaan met rijden (ik had geen ernstige dingen, alleen veel blauwe plekken..m'n paardje mankeerde gelukkig ook niet. daar was ik alseerst bang voor) en dat was denk ik wel goed. Ik denk dat je gewoon moet blijven doorrijden. anders laat je galop even zitten tot je je weer helemaal goed voelt op je paardje.. Suc6 ermee~!