Nu mijn dilemma...nieuwe chaps kopen (en schoenen, m'n dr. Martens houden het ook niet lang meer na 13 jaar trouwe dienst) of nieuwe leren laarzen aan laten meten??? Ik heb extreem dikke kuiten, dus het is maar de vraag of ik de standaard chaps aan kan. Je kan ze natuurlijk op maat laten maken, maar dat is kostbaar.
Nieuwe chaps en nieuwe schoenen....of beter nieuwe laarzen??
Ik zou dan graag nieuwe leren laarzen willen en ik heb op de site van van Huet mooie laarzen gezien, en best betaalbaar ook. Dan wil ik er een rits in hebben, dat is makkelijker met aantrekken.....en de schacht schijnt mooier te zijn, omdat de enkel voor m'n hoge wreef niet zo breed hoeft te zijn.Kortom probleembenen...dikke kuiten, grote brede voeten en een hoge wreef.
Chaps zijn wel makkelijker, maar laarzen zijn netter. Ik weet alleen niet of ik het mooi vind....van die dikke kuiten in mooie laarzen.
Wie kan me ermee helpen??? Me hoofd is 1 grote chaos!!!!
Uiteindelijk heb ik er niet eens een jaar mee kunnen rijden....de blauwe plakken stonden op m'n kuiten. Ook na het inzetten van elastiek was er geen verbetering

ik denk over laarzen, maar dan heb ik dus ook het probleem dat ik niet door de modder kan lopen in de winter..
Ik heb gekozen voor het merk Hippitalia, is dus Italiaans. Ze hebben een rits die achteraan loopt, en dan vlak boven je achillespees gaan ze schuin over je enkel naar voren toe. Zijn van kalfsleer, ik hoef ze niet eens in te lopen, ze zitten perfect.
hoe doe je dat dan katja? van Huet?