Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
het stalgeld is 270 per maand dus is dat niet te duur dan?
Ik zou het zelf er niet aan uitgeven, dan kan je voor dat geld ook een eigen pony nemen op een goedkopere stal. Ik zou zelf denken aan rond de 150 euro
Lil0l0v3r schreef:gewoon van alles maar niet mee buitenrijden zomaar als het een beginner is want dan kan ze nog is heet zijn. voorderest gewoon voor beginnershet stalgeld is 270 per maand dus is dat niet te duur dan?
Effy schreef:Och... Duur is ook maar een relatief begrip. Als je bij ons op de manege een pony of paard least betaal je 400 euro in de maand. Dat is méér dan het stalgeld en je moet de hoefsmid er ook nog eens bij betalen. Welke idioot least er dan zo'n paard zou je denken... Genoeg mensen hoor die het doen! Bij ons staan zeker zo'n 5 leasepaarden/-pony's. Ik vind het belachelijk duur, maar veel mensen leasen met z'n tweëen één paard en dan is het nog wel te doen.

ik ga zo een advertentie ophangen, kijken of er mensen reageren.
Dat betaal ik voor 2 paarden. Maar goed, ik zou kijken wat ze ervoor willen betalen, wat ze er allemaal mee mag doen, en welke faciliteiten de stal heeft
. Als het helemaal niet wil, kun je evt. een goedkopere stal zoeken, en m dan voor minder proberen te verleasen. 
Citaat:Als je bij ons op de manege een pony of paard least betaal je 400 euro in de maand. Dat is méér dan het stalgeld en je moet de hoefsmid er ook nog eens bij betalen