Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.werden ze bijna agressief haha. het leer rekt uit en wordt "week" niet soepel...kortom breekt sneller en wordt dunner door uitrekken...

livo schreef:hihi ik deed t ook altijd met slaolie...toen ik daar echter bij een ruitersportzaak over begon.....werden ze bijna agressief haha. het leer rekt uit en wordt "week" niet soepel...kortom breekt sneller en wordt dunner door uitrekken...
maar t wordt er wel mooi van....maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
sidneey schreef:ooh :S
wat is hamanol??

quandor schreef:livo schreef:hihi ik deed t ook altijd met slaolie...toen ik daar echter bij een ruitersportzaak over begon.....werden ze bijna agressief haha. het leer rekt uit en wordt "week" niet soepel...kortom breekt sneller en wordt dunner door uitrekken...
maar t wordt er wel mooi van....maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
leer rekt uit?wordt week?breekt sneller?
nog nooit meegemaakt en kenook niemand met dit probleem.kwam laatst met mijn hoofdstel bij de ambachtelijk zadelmaker(jaja weinig keus hier)want hij was kapot(nee kwam niet van de slaolie,mijn paard was op de neusriem gaan staan en deed toen zijn hoofd omhoog)en vertelde hem dat ik altijd slaolie gebruik.hij zei dat dat prima werkt.maar hij zei dat het ook wel eens goed was om 1 a 2 keer per jaar met zadelvet in te smeren.