Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prima schreef:Gewoon wassen in je wasmachine, en daarna je was machine 1 keer naspoelen voor de lucht en haren. Wat dat slijten betreft; je deken is eerder op door het dragen als door het wassen. Bovendien het geld dat je uitspaard door het niet te laten doen, dan kan je ook gelijk een nieuwe Rambo van kopen!
greetje"]
[quote="Prima schreef:Gewoon wassen in je wasmachine, en daarna je was machine 1 keer naspoelen voor de lucht en haren. Wat dat slijten betreft; je deken is eerder op door het dragen als door het wassen. Bovendien het geld dat je uitspaart door het niet te laten doen, dan kan je ook gelijk een nieuwe Rambo van kopen!
Kokopelli schreef:Hoi ik heb een wasserij in Noord Holland en was veeeele paardendekens.
Dus als iemand omhoog zit kom maar op....
En als jullie van ver komen kan je het misschien gezamelijk opsturen dat is niet zo duur als je denkt.
Voor bokkers wil ik wel eenspeciale prijs maken![]()
bel eventueel 0224-213854
groet marion Clean Company
Prima schreef:Ja he, ik heb best wel goeie tips altijd, kan ook wel een banketstaaf zijn, maar toch is alles wat ik advieseer altijd goed. Vraag me wel af in hoeverre mensen het mij eens zijn.
Nog ff over dat slijten; ik heb nog nooit een deken versleten gekregen door teveel wassen. Wel zaten er altijd eerder scheuren in, maar dat kwam door het paard. Daarna weer waterdicht maken met een goedje.