Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
themi schreef:Niet langer wachten of aankijken.Gewoon Steffi vd Laarse er naar laten kijken.Ben je van je onzekerheid af en als het meezit knapt het paard weer op.
Ik laat zelf altijd mijn paarden standaard nakijken voordat ik erop ga om problemen te voorkomen door fysieke klachten.
Kimnor schreef:Ik ben nu bezig met iemand die hem 3 keer in de week behandeld.
Ze zoekt pijnpunten, aard hem, kijkt zijn rugwervels na, zijn bekken enz. Maar we zijn er nog niet uit... We zijn er pas mee begonnen, maar wat nou als dit niets oplevert??? Ze heeft zelf een paard die dierenartsen al lang hadden afgeschreven.. totdat Steffie ( nog wat ) haar heeft geholpen.. Die heeft haar paard er weer bovenop gekregen en kan nu weer lekker in het bos rijden..

themi schreef:Niet langer wachten of aankijken.Gewoon Steffi vd Laarse er naar laten kijken.Ben je van je onzekerheid af en als het meezit knapt het paard weer op.
Ik laat zelf altijd mijn paarden standaard nakijken voordat ik erop ga om problemen te voorkomen door fysieke klachten.
).
maar ik snap ze ook wel. Ik zou ook al eerder een DA erbij gehaald hebben maar ik ben best wel een miep muts dat al heel snel een DA belt als er iets niet klopt aan m'n paarden.