Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, en in de winter de savonds en snachts op stal..ook zonder halster..
..Dan maar wat meer moeite doen, liever dan dat ze zichzelf ophangen ofzo, of dat ze schuurplekken krijgen na het rollen enz. (zand!) 
wondertje schreef:Het zal wel, waar maak je je druk om.
). De halsters die ik heb zitten acceptabel en ik hijs ze goed hoog op en dan moet het maar.

Applelove schreef:Pff...ja hoor wat maakt dat nou uit of dat ding op de hals schuift of dat het te groot is? Beter iets te groot dan iets te klein...halsters in de wei zal ik niet doen i.v.m aan de omheinig blijven hangen enzo
Maar hij zit niet te strak maar ook zeker niet te los! Gewoon perfect 
Queengekje schreef:Ik met mijne shet zijn halster past heel goed! Laat hem heel soms in de weide om, maar dat was toen ik medicijnen moest geven en zonder halster kreeg ik hem echt niet te pakkenMaar hij zit niet te strak maar ook zeker niet te los! Gewoon perfect
En tja dat kan ik inderdaad niet hebben als halster te klein is ...

wondertje schreef:Het zal wel, waar maak je je druk om.

Citaat:Tja, waar maakt ze zich druk om? Om de veiligheid van het paard en allen die er mee te maken hebben. Al eens gehoord van het gezegde: a horse is an accident waiting to happen? Als je met paarden omgaat behoor je wel in je achterhoofd te houden dat je veilig moet omgaan met het dier, en je spullen in orde moeten zijn. Of ben jij ook iemand die zonder cap, met half gescheurde stijgbeugelriemen en een uitgerafelde singel een buitenrit gaat maken, en je paard aan de deur van een stal of box vastzet? Het kan honderd keer goed gaan, de honderdeerste keer kan fataal aflopen.....