Superhorse Breda

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Superhorse Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 13:09

Wie is er bekent met deze ruitersportzaak? Schijnt de grootste van Breda en omgeving te zijn dus ben érg benieuwd
m'n bus rijdt erlangs vanwege een omleiding en daar kan ik best eens gebruik van maken
Maar ben benieuwd welke bokkers er welleens geweest zijn?
www.superhorse.nl

Natascha

Re: Superhorse Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 13:17

yep, ik werk er vlakbij. Leuke winkel met aardige mensen en een leuk assortiment. Niet zo duur als Drunens Ruiterhuis en ongeveer net zo groot. Ga eens langs als je nieuwsgierig bent zou ik zeggen

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:36

Ze hebben een groot assortiment, ook voor de sobere rassen, zoals ijslanders, haflingers en shetlanders.

Zijn erg behulpzaam, alleen geven soms ongevraagd te veel uitleg e.d.

Als je iets besteld, kan het wel eens heel lang wachten zijn..... Een maand is geen uitzondering!

Verder altijd leuk om rond te snuffelen!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:56

Leuke, ruime winkel. Ze hebben in elke prijsklasse wel wat. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 19:14

Bedankt voor de reacties, dat wordt binnenkort toch eens even snuffelen!
Ik heb alleen op het moment niks nodig, en dan weet ik zeker dat ik tóch met iets thuis kom

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:16

met bovenstaande eens ja

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:35

Jaaa het is een hele leuke winkel!
Echt super mensen die er werken,
goede spullen en niet echt duur..

Dus zou zeggen ; ga er is een kijkje nemen!

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 13:48

en het is nu sale. Dus erg veel korting op alles

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 14:41

Ik kom er ook zeeeer regelmatig. Iedere keer vind ik wel wat, dus ook als je niks nodig hebt kun je zeer goed slagen.
Heb er zelfs een keer gesolliciteerd, maar het was blijkbaar ook gewoon voor overdag doordeweek, hadden ze er niet bij gezegd. Dus dat ging niet door. Maar verder zijn ze altijd super aardig en weten ook erg veel.

eflien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:38

Ik ben 't er helemaal mee eens wat er hierboven al gezegd is!
't Is een toffe winkel,met toffe mensen die je zeker willen helpen en een groot assortiment!
Dus ik zou zeggen:Zeker eens een kijkje nemen!!
Greetz,

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:43

Alayda op bokt werkt hier !!
Ik heb er ook al een paar keer geweest,
grote duidelijke winkel,veel spullen!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:31

Zag dit topic staan dus ben vanmiddag meteen gegaan. Het is inderdaad een hele gezellige winkel, aardige mensen, maar het assortiment was helaas een beetje weinig dan dat ik verwachte. Maar door de verkopers in de winkel werd verteldt dat dit word aangevuld zodra de op=op aktie voorbij is, dan komt namelijk weer de nieuwe collectie. Ben beniewd want dan ga ik zeker snel weer terug.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 19:21

Ja, ik wou net zeggen. Te weinig in het assortiment?? Ze hebben écht ontzettend veel!!

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:14

Ik vind het niet zon fijne winkel, het personeel loopt je achterna en geven veel te veel uitleg, ook vind ik het wel duur, bij drunen kanje zeker wel goedkoper shoppen. En als je iets besteld bij superhorse moet je er niet van staan te kijken als je 2 maanden moet wachten. Naja dit is MIJN mening

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:20

Ik ben er 1 keer geweest, vond het toen te duur en het personeel loopt idd teveel achter je aan. Het trok mij daarna niet om nog eens te gaan kijken. Maargoed, natuurlijk ieder zijn mening en wie weet zijn ze nu wel goedkoper, want ik spreek uit de tijd dat ze net begonnen.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:25

Ik ben er een tijdje terug geweest samen met SuzyE. Is wel een leuke winkel, heel veel spullies :D:D

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:58

Ik kom er ook regelmatig vind het een fijne winkel. Maar wat sommige al zeggen de verkopers lopen je wel achterna dat kan soms wel eens irritant zijn maar van de andere kant is het ook wel handig want ze weten wel veel. En praten niet zomaar onzin uit.
Met bestellingen heb ik nog geen ervaring. Ga er wel een zadel kopen waarschijnlijk dus ben benieuwd!
Maar vind het verder een mooie winkel en ze krijgen binnenkort nieuwe collecties!!!!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:24

Het is niet mijn type winkel. Vind het teveel op hypodrama lijken, dus alleen goed voor likstenen of wormenkuren

Alles wat ik zoek hebben ze net niet....zoals stubbendekjes in zadelvorm...en bestellen doe ik per definitie niet omdat dat me (is gebleken uit ervaring) teveel frustratie oplevert bovendien woon ik niet in de buurt.

Ik ben er 2x geweest en heb al 2 keer discussie gehad met de manager (denk ik tenminste, die man die daar rondloopt ?)

De laatste discussie ging over wormenkuren voor o.a. veulens (was de verpakking aan het lezen) Kreeg weer eens ongevraagd advies terwijl ik hem al had verteld (op zijn eerdere vraag) dat ik prima in staat was na 25 jaar paarden te houden, te beslissen welke wormenkuur ik mijn paarden zou geven. Zegt hij: jij bent toch geen DA ?!! dus ik zeg hem: Jij toch ook niet ???ander zou je hier niet staan lijkt mij zo

Nee, als ik dat vergelijk met de ruitersportzaak in Antwerpen waar ik wel altijd slaag, superkleine winkel, maar ze hebben altijd alles wat ik nodig heb, in goede kwaliteit.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:57

ik ga daar ook wel eens heen.. maar niet voor alles! je moet goed weten hoe duur ongeveer anderen ruitersportzaken zijn want sommige dingen zijn erg duur.. ook vind ik hun assortiment een beetje op 1 merk gericht! zo zocht ik rijhandschoenen van harrys horse, de verkoopster wist percies welke ik bedoelde en zei dat dit hele goede waren, maar ze hadden ze niet in hun assortiment, bestellen ging ook niet omdat ze dan als t de verkeerde maat zou zijn niks meer mee konden.. beetje raar he als je weet dat dit wel hele goed handschoenen zijn voor niet al te duur.. ik haal wel meestal me rijbroeken daaar omdat ik eurostar een fijn merk vind en hun die daar hebben in veel kleuren enz verder ga ik ook mee met de mening over dat t personeel erg achter je aan loopt.. maar het is ook nooit echt druk dus wat moet je anders als personeel zeide

over het algemeen vind ik het wel een leuke ruiterzaak! het is vlakbij mijn school dus als ik snel iets moet hebben rij ik snel even daarheen.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:17

ik zal eens kijken binnekort. Wie weet welke bus er langs komt

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 20:28

miekelover schreef:
ik zal eens kijken binnekort. Wie weet welke bus er langs komt

126 en de 127, tenminste, nu met de omleiding wel. Maar dat zijn volgens mij tijdelijke haltes!

LindaLinda schreef:
over het algemeen vind ik het wel een leuke ruiterzaak! het is vlakbij mijn school dus als ik snel iets moet hebben rij ik snel even daarheen.

Prinsentuincollege? Zit ik ook op school

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:29

mbo of het vmbo

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 20:32

moonie schreef:
mbo of het vmbo

't MBO, Frankenthalerstraat

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:34

uhm nee ben ik niet naar toe gegaan welke richting doe je?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 20:37

Bloemen- en Tuincentrumbranche (oftewel; gewoon Bloemschikken ), en dan niveau 4