Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maaruh: oranje? Welke kleur is dat? Foto?! 
vlasta schreef:Ik heb ook sinds kort een anky pad.
Moet zeggen dat ik er woendag voor het eerst mee gereden en ik kon het dekje uitwringen (zo nat was die) dus ik vind het onzin dat het zo goed zweet opneemt.
Mijn pony was gewoon wit onder haar dekje van het zweten, zo fanatiek had ik nou ook weer niet gereden
, mij kon je die dag ook uitwringen en ik had niet eens gewerkt
.vlasta schreef:Ik heb ook sinds kort een anky pad.
Moet zeggen dat ik er woendag voor het eerst mee gereden en ik kon het dekje uitwringen (zo nat was die) dus ik vind het onzin dat het zo goed zweet opneemt.
Mijn pony was gewoon wit onder haar dekje van het zweten, zo fanatiek had ik nou ook weer niet gereden
Okkie1 schreef:Naar mijn mening betaal je voor de kwaliteit en niet voor het labeltje. Andere 'pads' schuiven bij mij namelijk wel degelijk daarbij kost een beetje fatsoendelijk dekje van elk willekeurig merk niet veel minder.
Nemen super zweet op, liggen perfect, zijn oh zo makkelijk (geen lussen) en in leuke kleuren te verkrijgen. Ik stem vóór
En in mijn ogen betaal je inderdaad voor de kwaliteit, en dat er dan toevallig een erg bekend labeltje aan hangt, dat maakt toch niets uit? noekiejj schreef:Veelste duur gewone dekjes zijn zonder anky zijn toch ook goed en minder duur...en dan zweet je paard? Spoel je uhm toch af!
Tarah5 schreef:noekiejj schreef:Veelste duur gewone dekjes zijn zonder anky zijn toch ook goed en minder duur...en dan zweet je paard? Spoel je uhm toch af!
Paard mag ook wel zweten, maar een drijf nat dekje vind ik zo vies, soms is het gewoon doorweekt

Yvonnelind schreef:Ik heb een look a like; mooi (geen joekel van een merk label; hoeft van mij niet), goed èn niet duur. TIP!!

Ze nemen veel zweet op, worden wel nat maar drogen ook weer supersnel.