Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik hoorde dat je het best kan fietsen of traplopen.. traplopen heb ik geprobeert, doet egt supper pijn, maarja t is even doorbijten, zitten kan ik er ook niet mee, maarja t komt wel goed hoop ik, maar ik ga er iig. nog niet mee rijden, ben nu alleen aan het (trap)lopen en ga strax even proberen te fietsen
Succes
nikiet schreef:ja maar het is ook niet fijn om er gelijk mee te gaan rijden dan doen ze toch ook zeer?
en met fietsen heb je toch een beetje dezelfde houding met je benen? ik kan het mis hebben daarom vraag ik het hier ook... even goed bedankt!

. Ik kan mijn laarzen ook niet op de scooter aan, laat staan er mee fietsen, daar zitten ze veel te hoog voor...(Vraag me af wat voor/hoe hoog jullie laarzen dan zijn??
) Ik heb overigens echt nérgens last van gehad, ze zaten meteen als gegoten.

), maar toen waren ze ook vrij snel ingezakt en de pijn tijdens het rijden was een stuk minder als tijdens bijvoobeeld het traplopen. In het begin kon ik er ook niet mee op de brommer, maar nu ze ingelopen zijn gaat dat prima!
ziet er heeel debiel uit doen hoef ik ook bijna nooit op scooter want mijn paarden staan bij huis, maar als het voorkomt heb ik nog mijn petries die ik ook aan kan doen.. want mijn wedstrijdlaarzen zijn heeeeeeeel hoog en die petries zijn te ver ingezakt dus die kank wel aan opde scooter.. 
fietsen zou wel kunnen. ). Daarna wel goed laten drogen!!
vaak gaan ze daar een stuk soepeler door zitten. Succes iig. 

Blijven inlegkruisjes wel zitten? Lijkt me dat ze eraf geschuurd worden.