Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pellie schreef:ik heb hem van de brok en kuil afgehaald en op hooi gezet... over.
voor mij genoeg bewijs dat er in kuil stoffen zitten die niet echt goed zijn voor ieder paard.
Tal schreef:Pellie schreef:ik heb hem van de brok en kuil afgehaald en op hooi gezet... over.
voor mij genoeg bewijs dat er in kuil stoffen zitten die niet echt goed zijn voor ieder paard.
Hoi Pellie, kwam het gedrag van je paard niet door de hoeveelheid brok?
Ze is nogal kieskeurig, ze lust bv ook geen hooi dat in de plastic gezeten heeft... Ik moet dus telkens weer op zoek naar hooi dat ze lust (want elk hooi is niet lekker), met één pakje proberen en als ze dat lekker vindt koop ik meteen een halve zolder op
Pellie schreef:gam is een koudbloed en werd winterdag behoorlijk onhandelbaar in het rijden, stuiteren, niet te stoppen en ontzettend druk... ik had écht een nerveus paard en zag ook dat hij niet lekker in zijn vel zat. ik heb hem van de brok en kuil afgehaald en op hooi gezet... over.
) en ik met hooi minder rekeing hoef te houden met de eiwitten
niet dat dorre bruine spul maar gewoon groen/lichtgroen, ruikt lekker en is ook helemaal niet stoffig gelukkig!