Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Katja schreef:Ik heb net de door mij bestelde Ariatschoenen met bijpassende chaps teruggestuurd.
Chaps waren veel te kort en hadden een hele rare pasvorm volgens mij alleen geschikt voor mensen met hele rechte kuiten.

paardje schreef:Katja schreef:Ik heb net de door mij bestelde Ariatschoenen met bijpassende chaps teruggestuurd.
Chaps waren veel te kort en hadden een hele rare pasvorm volgens mij alleen geschikt voor mensen met hele rechte kuiten.
Ik heb wel vaker "rare verhalen" over Ariat gelezen. Toch zie ik ook steeds weer hele positieve berichten.
Ik neig steeds meer naar die van MH met bijv. de Kavalkade chap erbij.
Ik wacht nog even de reacties af.
.
Die van 99,95 euro met rits. Heb nog allerlei chaps gepast, maar wacht hier toch nog even mee. Ik denk dat ik die van Petrie neem en dan op maat laat maken (anders pas ik ze niet
). Heeft iemand nog ervaring met de Kavalkade, de Br en de Retiligne chaps? _VHS_ schreef:Ik zoek ook leren chaps en moet ze ook op maat laten maken. Bij welke merken is dat mogelijk?

)
)
) van Petrie. Bevallen me erg goed, kafsleer, mooi strak en lekker hard zodat het mooi blijft. Zeer goede kwaliteit en zitten erg lekker. Verder vind ik ze er mooi om te zien
Deze hebben mij 77 euro gekost, maar ik ga er van uit dan ze nog járen mee gaan