Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellepel schreef:of je nu de pony houd of die fries neemt, rijden zul je wel moeten, en met les erbij, het dier leert niet uit zichzelf van alles aan...
zelf weten natuurlijk, kan me voorstellen dat je een fries mooier en leuker vind, maar wat rijden betreft zal er absoluut geen verschil zijn hoor..
Loesjuh schreef:Daar ga ik ook in mee.
Een half jaar terug heb ik ook een manegepony gekocht, die puur en alleen de basis kent. Dat is dus ook erg weinig voor een pony van 11. Maar ik zie het juist als een uitdaging! Ik heb les met haar, en elke keer als we rijden leren we allebei wat bij.
. En daarom zou ik ook nog eens heel goed nadenken over die Fries, zodat je daar niet ook na een paar maanden bedenkingen bij krijgt...laukjefreak schreef:Loesjuh schreef:Daar ga ik ook in mee.
Een half jaar terug heb ik ook een manegepony gekocht, die puur en alleen de basis kent. Dat is dus ook erg weinig voor een pony van 11. Maar ik zie het juist als een uitdaging! Ik heb les met haar, en elke keer als we rijden leren we allebei wat bij.
[/quote]