Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Urielle schreef:ik vind het eigenlijk best gevaarlijk om je kind mee op een paard te nemen - ben ik nou de enige?

Urielle schreef:ik vind het eigenlijk best gevaarlijk om je kind mee op een paard te nemen - ben ik nou de enige?
Je moet ze ook niet voorop een 3-jarige zetten
Die van mij hebben allebei regelmatig voorop gezeten tijdens het uitstappen. Braaf paard en je hebt ze altijd nog tussen je armen vast. Als ze uit de luiers zijn zit het niet meer zo prettig, maarja, dan zet je ze op hun eigen pony.
nog nooit van gehoord

Serendipity1 schreef:Ik vind het niks. Ziet er wel grappig uit ofzo, maar als een paard echt aan de kletter gaat (en dat kan met elk paard gebeuren), heb ik het druk genoeg met mezelf en het paard, en heb ik geen tijd meer om op een kind te letten wat voor het zadel klotst. Nouja, nuchtere mening van 15jarige
Een beetje moeder is drukker met het welzijn van haar kind als met zichzelf. Een vriendin van me viel van de trap met kind op de arm; kind had nog geen schrammetje terwijl zij zelf haar schouderblad gebroken had.