heb de theorie van linda tellington jones bestudeerd en mn gevoel doet ook mee natuurlijk
nu wil ik een soort van onderzoekje doen bij paarden met 2 kruinen, en dan eigenlijk hengsten
het kenmerk bij een paard met 2 kruinen is dat ze in 70% van de gevallen veel sterker en emotioneler reageren dan gemiddeld
ze kunnen op zeer onverwachte momenten van streek raken zonder echte aanwijsbare reden
zo ken ik paarden die onberijdbaar waren, niet op stal konden, zichzelf achterover over de klep van de trailer gooien en noem maar op
ik ben nog maar een paar hengsten met 2 kruinen tegen gekomen maar deze waren tot mijn verbazing uiterst betrouwbaar,
kleine kinderen die er zonder zadel op rond kunnen rijden
ik wil dus weten of het merendeel van de hengsten behoort tot de overige 30% en dus redelijk betrouwbaar en ongecompliceerd zijn
dus mensen die een hengst met 2 kruinen hebben, of er 1 kennen, ik zou het fijn vinden als je hieronder het karakter uit legt
het zou helemaal mooi zijn als je er 2 foto's bij kan plaatsen van het hoofd, voorbeeldfoto's staan op de site uit mn onderschrift bij wat heb ik nodig
dan kan ik de kenmerken van het hoofd vergelijken en zo nog meer ontdekken welke trekjes de meeste invloed hebben op de inwerking van de kruin
dit is dus een voorbeeld van een paard met 2 kruinen, het zijn echt de kruinen tussen de ogen waar de haren samenkomen, niet die bij de maantop dus...
nou het is een lang verhaal maar ik hoop dat ik wat reacties krijg
alvast bedankt daarvoor

. Als mijn moeder weer terug is van vakantie dan zal ik haar eens naar stal laten komen met haar digi incl. telelens en tal van andere lenzen (zelfde als Reindert heeft!
), dan kan ze weer wat nieuwe plaatjes schieten van Eclipse die ik dan aan je kan showen.
telt dat ook
, hij deed alles alsof hij het al jaren kende
--> momenteel niet op eigen computer dus kan niet zoeken.