Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik zet mn paard ook niet voor niks zo veel mogelijk buiten, en in de winter in de bak enz.
nou niet echt maar er loopt wel een shetlander los op het erf geloof ik
JECKYLL schreef:Ja dat is Stal Mansour in Arnhem.. www.mansour.nl
Quirinake schreef:bij tineke bartels is dat ooknou niet echt maar er loopt wel een shetlander los op het erf geloof ik
Hij is wel heel oud geworden daar en hij liep inderdaad los over het erf. Kon hij mooi het gras maaien
crazycactus schreef:schaarsbergen
germie schreef:JECKYLL schreef:Ja dat is Stal Mansour in Arnhem.. www.mansour.nl
Ik heb de site bekeken. 1 ding zou ik dus nooit doen: paard laten chippen zodat ze voer kunnen krijgen.

Soxje schreef:Ik vond het er goed uitzien. Volgens mij is chippen verplicht behalve als je (duur) DNA-onderzoek laat doen. Je mag je paard niet meer vervoeren zonder chip. Dus wordt ie afgemaakt dan wordt er alsnog een chip ingeplant.
Maar dit topic gaat niet over chippen doch over sociaal contact in een grote stal tussen paarden. Bij Rosworld in Zeijen (heet nu anders) stonden de ponies ook bij elkaar binnen.
kim6815 schreef:Quirinake schreef:bij tineke bartels is dat ooknou niet echt maar er loopt wel een shetlander los op het erf geloof ik
Helaas voor de shetlander is hij overledenHij is wel heel oud geworden daar en hij liep inderdaad los over het erf. Kon hij mooi het gras maaien
het was wel een leuk zicht maar spijtig dat ie er niet meer is dan, hopelijk hebben ze vervanging
Loesjuh schreef:@ Chrystal-Gek: Er wordt bij deze wel een chip onder de huid geplaatst voor het voer.
Bij een manege.