Heeft er iemand ervaring met deze 2 laarzen ( petrie; grandprix en cavallo ; piaffe )
Ik heb nu rectilignes ( 2 jaar ) en aan de enkel drukken ze en de hak en zool lossen altijd ect . k*t laarzen dus
en mss foto's als je ze aanhebt
Lynnie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
overigens heb ik ze wel goed verzorgd hoor mijn laarzen!
Cassole schreef:
Echter heb meerdere mensen vernomen dat deze versie laars van Petrie snel erg lelijk wordt aan de binnenkant. Met andere woorden ze schijnen niet erg slijtvast te zijn.
Ben nu ook echt toe aan andere...
Grandmommy schreef:ik ben op zoek naar laarzen met een smalle hak en als het kan ook een smalle enkel, maar een gewone kuitmaat. welk merk raden jullie mij aan? ik zat aan Petries te denken ivm de smalle voet, maar misschien hebben jullie suggesties voor een specifiek type of misschien wel een ander merk?
Needje schreef:Ik heb mijn Petries ook al 5 jaar. En wie mij een beetje kent, weet dat ze alleen voor een wedstrijd schoongemaakt worden. En da's dus niet overdreven veel.... *schaamt zich diep*
Het enige probleem is dat door mijn sporen de achterkanten kapot zijn. Zit aan alletwee de laarzen een gat is. Maar das me eigen fout. Ik doe alles met die laarzen (waar ze dus niet voor bedoeld zijn!), en had ook altijd de sporen erom (zonder rubbertjes). Dus ik ben tevreden met Petri. Vind t ook een mooie laars.
Yorghos schreef:Ik heb Cavallo's. Type weet ik zo niet, maar het is een standaardmodel. Ik heb ze niet op maat laten maken.
Ik vind het erg fijne laarzen. Zitten prima, na het inlopen heb ik er geen problemen meer mee. Ik heb ze nu bijna een jaar en ze zijn nog helemaal goed. Nergens versleten of kapotgelopen. Ook de zolen houden zich nog prima.

heerlijke laarzen, geen slijtplekken, ook niet aan de binnenkant
Colt schreef:
Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met of de Petrie perfect of de cavallo weltmeister? En weet iemand de prijs van de laatste? Foto's misschien van de jouwe?