Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LPtjuh schreef:als een prijsknaller begint zal het wel wat worden , maar het blijft lastig , er zijn er al een aantal en een aantal goede al zeg ik het zelf.
er blijven mensen wat huiverig voor het bestellen op internet plus dat het vervelend is dat je niet kan passen en dat je zelf weer de kosten voor het terug sturen moet betalen.
maar als je het wilt , wie houd je tegen??
hou wel in je achter hoofd dat je een aardige ruimte moet hebben om in op te kunnen slaan en ook je goederen moet laden en lossen , dozen klaarzetten, spullen klaar maken voor de vracht verzenden enzovoorts , dus of het werk minder wordt daar betrwijfel ik aan , alleen zou je zelf je dag in kunnen delen en dat is ook wel erg prettig!
als je jezelf kan onderscheiden: GO FOR IT
veel sucses en laat je nog horen wat je derder gaat doen?
ik gaat het allemaal eens goed uitzoeken enzo, en uiteraard ben ik nog benieuwd naar meerdere meningen.... evt van mensen die al zo'n "winkel" begonnen zijn en hoe hun het ervaren. 
cornelie schreef:Ik heb ook een webwinkel en ik vind het heerlijk. Ik kan mijn eigen tijd indelen en dat is inderdaad ideaal met wedstrijden/shows etc. En tja, al die nieuwe spullen in handen hebben is ook heel leuk
qwinty schreef:Ik zie in je profiel dat je pas 17 jaar bent.
Hoe denk je dat allemaal te gaan doen? op finacieel gebied?
Ik wil je niet de grond in trappen ofzo maar ben je niet nog een beetje te jong om een "bedrijf" te beginnen!

Kitty schreef:Er zijn er al zoveel.
Je moet enorm goede aanbiedingen hebben, een erg verzorgde online winkel en "iets" wat andere online shops niet hebben.
Stel voor jezelf eerst eens vast wat jij meer te bieden zou hebben dan al die andere online shops.