Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anouar15 schreef:Ik heb sinds kort de ariats en ik vind ze helemaal geweldig. Ik heb de goedkopere van 99 euro. Voor mij geen andere meer
) bij deze wel, lekker in de zomer. Anouar15 schreef:Ik vind het heerlijk dat ze wat hoger zijn. Met andere schoenen kan ik niet zonder chaps rijden omdat ik dan last van m'n enkel krijg (chaps geven blijkbaar steun) bij deze wel, lekker in de zomer.

. Bitch schreef:
DEZE!
Lekker vlot modeltje, waterdicht, tot op zekere hoogte, en ook van Ariat!
kijk eens op de site en dan bij casual, het zijn dozige modelletjes, hoor...
Sjonniej schreef:Glijd je dan niet heel erg?
Dat had ik dus ook de eerste keer gedaan, ik dacht: Lekker makkelijk, geen geruzie meer met chaps. Maar mijn benen gleden over me zadel in galop (verlichte zit ivm. rugproblemen), dus dat was geen succes.
) curly2day schreef:Anouar15 schreef:Ik heb sinds kort de ariats en ik vind ze helemaal geweldig. Ik heb de goedkopere van 99 euro. Voor mij geen andere meer
Ik ook, zelfde schoenen en zelfde mening !!
Anouar15 schreef:Bij m'n oude schoenen (van die lompe met zo'n rubberen voet) kon ik niet zonder chaps rijden, m'n benen vlogen alle kanten op en ik kreeg heel erg last van m'n enkel. Bij deze schoenen heb ik dat totaal niet. Ligt er misschien ook aan wat voor zadel je hebt en hoe lang je je beugels hebt (ik heb altijd m'n knieen in m'n nek)
Das beter voor me rug. Maar met draven had ik er geen last van, alleen met die verlichte zit. Dus toch maar die stomme chaps om
maar nie tzo erg mss om et feit dat kzonder chaps reed