Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sonja schreef:Zie ook www.vrijruiter.nl
Sorry....

runningkawa schreef:klinkt wel leuk, samen met andere buiten ritten maken.
Maar zoals je wel aan vorige reactie begreep had ik er nog nooit van gehoord.
Maar het klinkt wel gezellig.
Misschien is het wat voor mij voor over een paar jaar als ik geen wedstrijden meer rij met Kawa.
, trekt mij dit ook wel. Wie is die contactpersoon in onze omgeving? Ik wil in de toekomst ook endurance gaan rijden, ook ga ik eens contact opnemen met Vereniging de Aangespannen Haflinger, die organiseren ook veel ritten. Maar Sonja, ik wil eerst nog wel een keer met jou mee naar het bos!
) Ik hoor wel wanneer je wilt! 
, maar de meesten zijn gewoon hartstikke leuk. En het is heel leerzaam om eens te zien hoe je ook met je paard kunt omgaan, zonder dat je meteen in een bepaalde richting geduwd wordt.
gaan ook naar de ledendag, dus ik hoop dan wat bokkers te treffen!Sonja schreef:Klinkt goed..... Ik ga contact opnemen met Cees, die zit in 'onze' regio...
Alvast nog een vraagje: wat is een Hinnikavond
vakjargon, net zoiets als ergens roepen dat je wel een PB-tje stuurt, dan kijken ze je ook aan alsof ze water zien branden
Maar een hinnikavond is gewoon gezellig bij elkaar komen en kletsen, al dan niet rond een bepaald thema. Een beetje zoals een Boktmeeting dus, oeps vakjargon