Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Udo2001 schreef:Moser Tondeuse Styling-1852 is geen scheermachine voor het volledige paard. Maar alleen om op te scheren, daarvoor vind ik het een prima apparaatje. Heb hem ook al een jaartje en nog nooit iets mee gehad, gebruik hem wekelijk bij mijn paard. Ik maak hem elke keer schoon en olie hem in. De accu gaat echt lang mee. Voor grote scheermachine zou ik kijken naar liscop of aesculaap
Udo2001 schreef:Dat klopt, maar het opscheren doe je ook vaker dan het hele paard scheren. Heb ook maar een paard en vind zo'n opscheermachine erg fijn. Ik scheer mijn paard in de wintermaanden ook niet, omdat hij niet echt een dikke vacht krijgt.
Koortje schreef:Volgens mij heb ik een keer een Oster bij de ruitersportzaak gekocht, en daar heb ik nog geen eens 4 voetjes mee kunnen scheren. Ruilen of geld terug kon toen niet, was een aanbieding...![]()
Weet niet zeker meer, zal eens op de doos kijken (of heb ik die al weg gegooid?)
ik zie op de doos dat dat een Moser is!! Type 1400. Misschien heb ik hem verkeerd gebruikt ofzo dan?? 
) ? Katja schreef:Nope die is gewoon voor mensen. Ik ga eens even kijken morgen wat het type is.
Ik heb met de eerste twee jaar gedaan en toen sloeg er een paard tegenaan.
Deze heb ik nu een jaartje en heeft ook al heel wat te lijden gehad maar doet het prima.
Katja schreef:Waar wil je hem voor gaan gebruiken? Ik vind de benen meestal niet mooi worden met zo'n klein ding en als je hem alleen voor het hoofd koopt dan kun je ook kiezen voor een gewone tondeuse.